söndag 16 augusti 2009

Hektisk helg!


Den här helgen har det varit lite körigt,,, På fredag åkte jag direkt från jobbet till Selånger marknad och hjälpte pappa att sälja honung. Sålde ganska mycket och det var strålande väder. När vi jag kom hem var vi bjuden ner till Pia och Janne på lite kräftor. Det var ganska många där och det blev rätt sent innan vi kom hem. På lördag morgon var det dags att åka till Selånger marknad igen, Göran och jag stod där till kl 14 och sedan kom pappa och löste av oss. På kvällen var det beachparty på standen. Vårat hus invaderades av ungdomar, alla en massa kompisar till våra pojkar. Det blev en ganska rolig kväll men tyvärr regnade det hela kvällen och vi var dyblöta när vi kom hem.

På söndag var jag lite trött och orkande inte åka till Selånger, utan blev hemma. Var upp till ridhuset med Zara och longerade. Hoppade upp och red en stund också. Styrde runt i ridhuset och gjode volter och halter lite här och där. Det blir lite "svajigt" och ibland "fasnar" hon men för att vara andra gången så gick det bra, tycker jag. Hon var mycket piggare i dag och bockade, till och med när jag longerade.

Inga kommentarer: