tisdag 16 mars 2010

Prodträff i Åkersjön


Dags att visa en icke hästbild. Den här bilden är tagen i går när jag var med mina arbetskamrater i Åkersjön på prodträff. Åkte på skotersafari nästan hela dagen, superkul! Jag körde den där lilla svarta skotern i mitten av bilden och jag lovar att den gick som en raket!! Det var ett underbart väder, solen sken och snön gnistrade, kunde inte varit bättre.
Kom hem i dag på eftermiddagen och det var bara att byta om direkt och knata ut till stallet. Calista är nu högbrunstig och jag var tvungen att tvätta av henne efter benen innan jag kunde rida för hon var alldeles geggig. Det var Gunilla träning i kväll och jag misstänkte att jag skulle få en sur och lite grinig häst,,, men det var hon inte. Hon jobbade jätte bra och surade inte en enda gång. Fortsatte att träna slutorvolten men vi fick inte till den där härliga traven den här gången. Red lite delar ur Msv B:4 och B:2 och i stort sätt så gick det bra. Jag måste få mina övergångar lite mjukare, gör dom lite för "bryskt" och vara mer noga med att ställa upp henne rakt i halterna. Bytena gick bra i dag och lika så ökningarna.

Inga kommentarer: